Slovenskou kosmetiku si jednoduše zamilujete. Tak jako my!

Určitě jste zachytili trend posledních let, kdy na našem trhu přibylo velké množství přírodních ručně vyráběných kosmetických značek. Z velkého množství je někdy problém si vybrat, proto bych Vám rada představila naše dvě slovenské značky, jež jsme se rozhodli zařadit do portfolia jako první. 

Jedna je z východu Slovenska, konkrétně z Humenného, a nazývá se Kvitok. V minulosti jste ji mohli hledat pod značkou Navia, která prošla kompletním rebrandingem a tedy i změnou názvu. Kvitok tvoří Martina, jež je hlavou a i srdcem této značky. O obchod se stará její manžel Matouš. Sama Martina kosmetiku vyrábí z těch nejkvalitnějších přírodních surovin. 

“Moje vášeň pro kvalitní, jednoduché a účinné produkty, no zároveň přirozené pro naši pokožku, se zrcadlí v každém jednom výrobku. Kosmetiku sem začala vyrábět pro sebe a svoje nejbližší, a určitě ne jsem výjimkou, když chci pro nás ty nejkvalitnější produkty. 

Při výrobě upřednostňujeme ingredience z darů přírody, které s naší pokožkou spolupracují. Moje práce však není založená na tradičních receptech z pradávných vzácných knih „starej matere“. Lidové léčitelství je vyhledávané opět větší skupinou lidí a já jsem se rozhodla propojit jej se skutečnými vědeckými poznatky.”

zdroj

Martina sama studovala na lékařské fakultě a na svém webu uvádí základní pilíře značky Kvitok - moderní věda, tradiční aromaterapie a čistá příroda. 

kvitok

Já sama značku Kvitok používám na denní bázi. Zamilovala jsem si jejich pleťové krémy a květinové vody, jaké najdete u nás v nabídce. Taktéž na našich cestách nemůže chybět tuhý šampón, což je nejspíš to nejpraktičtější, co si na cestu můžete zabalit. 

Momentálně pro Vás testujeme i další produkty z jejich nejvyšší řady a věřím, že Vám je co nejdříve budeme moci nabídnout. 

Druhou značkou je mylo. Značka, která naopak pochází ze západu Slovenska, kousek od Bratislavy. Za značkou mylo je Barbora, jež na začátku vyráběla kosmetiku pro sebe a svoje známé. Po úspěšném startu se začala kosmetice věnovat naplno. 

Osobně používám značku mylo asi nejdéle, bude to již pár roků. Na znače mylo se mi líbí nejen spojení designu a neskutečné vůně každého produktu, ale i to, že produktů v portfoliu je raději méně ale i v průběhu více let si drží svoji kvalitu a už vzpomínanou nepopsatelnou vůni. Taktéž mě fascinují videa z výroby samotných produktů, které sledujeme na Instagramu. 

DSC_6998-compressor

Barbora má tři základní pilíře značky a tedy body, jichž se drží pro vytvoření té nejlepší a nejčistější kosmetiky pro nás všechny. 

PURITY / Čistota – Mylo je ručně vyráběná kosmetika inspirovaná přírodou. Efektivně pojí sílu jednotlivých ingrediencí tak, aby dodala pokožce potřebnou péči a zbytečně ji nezatěžovala syntetickými látkami. Čistá a zhýčkaná pokožka se vám dlouhodobě odvděčí zdravým vzhledem.

SIMPLICITY / Jednoduchosť - základem výroby Mylo kosmetiky je jednoduchá receptura bohatá na účinné a výživné látky. Jednoduchý je i design obalů, jež jsou vytvořené s ohledem na životní prostředí. Při jeho výběru se přihlíží na možnost recyklace, zero waste a znovu vrácení do koloběhu použití.

NATURE / Príroda - Mylo ve svých produktech používá ty nejkvalitnější přírodní složky. Při jejich výběru myslí nejen na jejich účinek, bezpečnost, ale i na etický a ekologický aspekt. Upřednostňuje suroviny lokální, organické a fair trade.

zdroj

Mými stálicemi od značky mylo je čistící olej Botanika, přírodní micelárna levandulová voda a olejíčky Flóra a Ava

Kdo ještě nevyzkoušel odličování přírodními oleji, směle do toho. Oleje vám odstraní i zbytky make-upu a vaše pleť zůstane hydratovaná a hebká. Navíc Botanika vám poslouží i jako aromaterapia, zaručím vám, že strávíte aspoň minutu vdychováním této krásy. Barb pěkně popsala odličování olejem Botanika v jejím článku.

Věřím, že po vyzkoušení budete slovenskou kosmetikou, těchto dvou dam okouzlení tak jako já a stane se vaší nezaměnitelnou součástí denních kosmetických rituálů. 

Článek pro Vás připravila Pavla.

 foto_Pavla1

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení