Podívejte se na typy, které pomohou zlepšit imunitu.

Imunita je základem lidského zdraví, proto je nutné ji posilovat a nepodceňovat současné podzimní sychravé období. Proměnlivé podzimní počasí určitě několikrát překvapilo každého z nás, svítící slunce náhle střídá prudký déšť a nepříjemný vítr, ranní mrazíky nejsou nic neobvyklého a lidský organizmus je z náhlých změn vyčerpán a oslaben. Právě imunitní systém ovlivňuje pronikání špatných vlivů z okolí do lidského těla.

O důležitosti imunity slýcháme každý den, lidský organizmus s lepší imunitou se snáze ubrání nepříznivým vlivům, které na nás působí než organizmus s oslabenou imunitou. Určitě jste si několikrát kladly otázku, proč já jsem onemocněl a kolega který vykonával stejnou práci ve stejném prostředí ne? Odpověď je jednoznačná, imunita každého z nás je individuální záležitostí. Oslabená imunita znemožňuje lidskému tělu fungovat běžným způsobem a jejím důsledkem je jedna nemoc střídající druhou. Nejvíce ohroženou skupinou lidí jsou malé děti, které imunitu přirozeně nestihly získat a starší lidé, kteří svoji imunitu zase naopak rychle ztrácejí.

Ti šťastnější z nás mají přirozeně silný imunitní systém a nemusí se o něj zvláštním způsobem starat, ti méně šťastní musí svůj imunitní systém pečlivě pěstovat.

VOJ_6254

Jak si imunitu přirozeně pěstovat a udržovat? V současné době nepříznivě ovlivňuje imunitu nejen nepříznivé počasí, ale také stres, negativní emoce a celková nepohoda. V první řadě bychom se měli zamyslet, zda je nutné být ve stresu z věcí a situací, které sami neovlivníme. Také kvalitní spánek pomáhá imunitě sílit, pravidelný osmihodinový spánek je pro naše tělo účinnou zbraní proti viry.

Nezbytnou součástí při péči o imunitní systém je celkový životní styl a s ním spojené stravování. Zapomeňte proto na fast foody a zaměřte se na pestrou stravu ve vašem jídelníčku. Hlavní složkou by mělo být ovoce a zelenina, dle specialistů je doporučené množství půl kila denně, ovoce a zelenina totiž obsahuje vitamín C - jeden z důležitých vitamínů, které posilují imunitní systém. Dalším zásadním vitamínem, který příznivě ovlivňuje naše zdraví je vitamín D, ten získáte konzumací ryb (doporučené jsou dvě porce týdně), vaječných žloutků, přirozeně se vyskytuje v houbách, cereáliích a mléčných výrobcích. Nakonec bychom neměli zapomenout na omega 3 mastné kyseliny, které se přirozeně nacházejí v rybách a působí blahodárně na lidský organizmus.

Teď již víme, že kvalitní spánek, pravidelná pestrá strava, a dostatečný pohyb na čerstvém vzduchu jsou prvním a důležitým krokem k silnému imunitnímu systému, který je pak schopen s bránit vnějším vlivům.

Jak budeme o svoji imunitu pečovat záleží na každém z nás, někteří zvolí domácí výrobu posilujících přípravků, jiní upřednostní přesně vyvážené přírodní přípravky na posílení imunity, které pečlivě vytvořili odborníci.

CZ

VOJ_6351

 

Z výše zmíněných informací tedy víme, že je důležité pravidelně doplňovat vitamíny a minerály. V případě, že je nemůžeme z nějakého důvodu přijímat přirozeně z potravy je vhodné využít přírodní doplňky stravy. Oblíbeným doplňkem k posílení imunity je Krill olej – jedinečnost tohoto oleje spočívá v množství omega mastných kyselin, které v lidském těle neutralizují škodlivé volné radikály, je silným antioxidantem a chrání buňky našeho těla. Dalším nepostradatelným doplňkem stravy jsou tablety česnekového oleje, které celkově posilují organizmus a pomáhají proti únavě. Na celou kategorii přípravků posilující imunitní systém se můžete podívat zde.

 

Článek pro vás připravila,

Lenka

lenka_profilovka