FAQ

Zde najdete odpovědi na Vaše nejčastější otázky ohledně produktů, jejich objednání či dodání až k Vám :)

1. V jakém stavu je Vaše objednávka?

Rádi by jste věděli, v jakém stavu je Vaše objednávka? Dozvíte sa to rychle a snadno: 1. Přihlaste ...

2. Chcete být informováni, až bude vyprodané zboží opět skladem?

Občas máme problém s dostupností produktů, přece jen Rusko je dál než se může zdát a pokud produkty ...

3. Máte zájem o spolupráci s Herbatica jako velkoobchodní zákazník?

Pokud máte zájem o velkoobchodní ceny je třeba se zaregistrovat jako velkoobchodní zákazník zde:&nbs...

4. Nelze Vám uplatnit slevový kupón?

Velmi často se setkáváme s tím, že Vám nejdou uplatnit slevové kupóny. Před tím než nám budete vola...

5. Máte pro nás obchodní nabídku?

Pokud pro nás máte obchodní nabídku, návrh na zlepšení, umíte si představit společný růst, nebo máte...

6. Co dělat když chci "být v obraze" a mít stále přehled o tom, co má Herbatica nového, jaké změny se u nich dějí, jaké mají právě akce?

Těšíme se, když máme věrné zákazníky, o které se můžeme neustále a opakovaně starat. Proto jsme pro ...

7. Chtěl bych si koupit věci osobně, máte i prodejnu, kde bych Vás navštívil?

V Piešťanech najdete i kamenný obchod s ruskou medicínou a kosmetikou, jeho adresa je: Winterova 38...

8. Máte zájem o spolupráci s Herbatica jako affiliate partner?

Momentálně spolupracujeme s affiliate partnery přes službu: Dognet. Zaregistrujte se tam a oslovte n...

9. Nadchla Vás značka Herbatica a chcete se stát naší součástí?

Zaujal tě náš pohled na svět? Máš stejné priority jako my a myslíš si, že bys nám uměl pomoci v růst...

10. Vysvětlení označení spotřeby na produktech výrobce: EUROBIO LAB

Vysvětlení označení spotřeby na produktech výrobce - EUROBIO LAB: Batch number NEW...